25.7.11

25. červenec 2011 | 13.02 |

downpourJestli bude ještě dál pršet a na teploměru se ukazovat 13oC (v červenci!!!) tak moje spokojenost s letošním létem (nebo snad pomalu "létem") asi hodně klesne :-/ Už mě nebaví probouzet se každý den do deště a zimy! Včera jsem dokonce spala pod několika dekama, v mikině a tlustých ponožkách a stejně jsem klepala kosu, přehoupli jsme se snad z července do listopadu?! Nechápu, proč se někteří diví, když řeknu, že je tu celoročně zima-vždyť je! Těch pár dní, kdy bylo přes 25 a svítilo slunce se snad dá spočítat na prstech jedné ruky!!! Grrrr
Co se týče Prahy bylo to (dokud nezačalo chcát a mrznout, že) prima. V pondělí dopoledne jsem odjížděla z Otrokovic asi se stovkou lidí, kteří se vaceli z Masters :-D Celé nádraží bylo černé :-D Kamarádka mě vyzvedla na Hlaváku a šly jsme na bazén a do sauny. Musím se přiznat, že v sauně jsem byla poprvé Embarassed a ačkoliv (jak už jste si jistě všimli :-D) mám ráda teplo, tak v tomhle horku mi nebylo nejlíp. A zapomněla jsem si sundat náušnice, takže jsem si skoro spálila uši Embarassed :-D Každopádně jsem ráda, že mě tam kamarádka pozvala :-) A večer jsme se děsně opily, no...V úterý jsem měla sraz se svými milými z Prahy, který jsme zakončili v kršňácké vege restauraci Góvinda, kde po zavíračce dávají prasádam zadarmo (pokud jim teda zbude :-))) Sice často chodím do indické restaurace Burfi v Ostravě, ale tohle jídlo na mě bylo až trochu moc exotické, každopádně zajímavé. Když už jsme u toho jídla-žrala jsem tam jak urvaná :-D A kdyby v Ostravě nebo ve Zlíně otevřeli bageterii Boulevard tak bych se nezlobila :-))) Ale dost jsem se nachodila takže doma jsem zjistila, že mám asi o půl kila míň :-O
Ve středu se bohužel už podělalo počasí takže jsme nejprve něco přes hodinu couraly po Palladiu (mně se ovšem nejvíc líbilo ve Sparkys a zverimexu :-D) a pak šly na 2 "kýbly" sangrie, mňam. A ve čtvrtek se už nedalo dělat skoro nic, ani ZOO kvůli vytrvalému dešti bohužel nevyšla a v pátek jsem teda frčela domů, resp.ještě za přítelem (Chou-Chou a koťátka už chodí jíst až ke dveřím! :-).
Prahu mám ráda a kamarádka bydlí v satelitu asi 40 minut busem, což je pro mě ideální-člověk žije na venkově, ale má blízko velkoměsto, ale nevím, jestli bych si tam zvykla, na to jsem asi buran :-D Např.mě udivilo, že lístek na předposlední zastávku autobusu stojí víc než na konečnou :-D Jako v Ostravě a ve Zlíně jsou taky tarifní pásma, ale tohle mi fakt přišlo komplikované. Bože, nechci se vidět v tom Londýně :-D
Teď jsem si vzpomněla, že jsem minulý víkend psala, že se před odjezdem do Prahy ještě ozvu, ale nakonec jsem to nestihla-z Lačnova jsem místo v sobotu dopoledne jela až o den později :-) V pátek totiž byla mega akce a jaksi jsem se vzbudila pozdě. Pak jsem teda chtěla jet večer, ale v půlce cesty na vlakáč jsem zjistila, že nemám klíče tak jsem šla zpátky a zůstala až do neděle. Naštěstí aspoň tam bylo ještě dobré počasí a hezky jako vždycky-grilovačka, kytara, hry, rybník....Bohužel kamarád říkal, že za pár let se chata bude bourat, protože je už dost stará a neví se, jestli tam rybáři (patří to Rybářskému svazu) postaví novou :-(((
No nic, bolí mě hlava a není mi hej, takže se zatím loučím a doufejme, že se léto ještě vrátí!