17.11.10

17. listopad 2010 | 19.59 |

Help_the_smileyTak tohle byl nejkratší výlet do Prahy, jaký jsem kdy zažila :-/ Ve Zlíně jsme natankovali benzín za litr a po pěti minutách prasklo těsnění u přívodu do palivové nádrže. Takže místo Prahy jsme skoro hodinu čekali na servisáka, protože ještě k tomu je státní svátek apak jsme šli PĚŠKY zpátky na chatu a to byl tedy náš dnešní výlet :-/// Já jsem příteli říkala, že chci jet vlakem, ale né, BOBÁNKEM to bude lepší. Už toho "bobánka" nechci ani vidět, hlavně, že byl nedávno skoro měsíc v servisu!!! :-/// Tak snad někdy kolem Vánoc bych se chtěla jet podívat na vánoční Prahu-ale tentokrát opět vlakem jako vždycky! Jsem strašně zklamaná :,-( Ale v březnu bychom měli jet se školou na celý víkend.
Už začátek týdne byl co se týče cestovaní error (říkám začátek týdne, i když to byla neděle, ale jela jsem večer do školy). Potkala jsem na Svinově kámošku z kolejí. kde jsme přestupovaly na vlak do Vítkovic, kde máme koleje a jaksi jsme nevystoupily...Nešly mi otevřít dveře, i když to byl moderní City Elefant, kde je všechno na tlačítka, to se fakt může stát jen mně :-DDD Tak jsme se projely až do Kunčič, odkud už nejezdí žádné tramvaje a autobusy a čekaly asi třičtvrtě hodiny na vlak zpátky :-D No, ještě, že jsme si nezajely do Havířova nebo do Karviné, takhle v neděli večer, to by bylo ohromný.
A jako bonus se Berta (bílá kočička, mám ji tu někde na novějších fotkách) už týden neukázala :-( Přítel mě sice utěšuje, že už několikrát na dlouho zmizela a pak přišla jakoby nic, ale od té doby, co tu bývám já, sem chodí častěji, protože ví, že může chodit dovnitř a někdy i spát v posteli :-( Uklidňovala jsem se tím, že ji snad aspoň nic nepřejelo, protože by musela ujít pěknou štreku a ještě opačným směrem, aby se dostala k silnici, ale včera když jsme jeli sem tak kousek u cesty byla přejetá kočička-v první chvíli mě fakt navalilo, protože byla černobílá jako Helmut, ale ten je naštěstí tady s náma. Takže i v chatové oblasti ji může něco přejet, ale snad se opravdu jen někde zapomněla, nechci malovat čerta na zeď. (Ale za kocourama se taky nemohla zaběhnout, protože je vykastrovaná).
Takže jediná pozitivní věc z tohoto týdne na který jsem se tak těšila byla zatím jen dvojka ze statistiky (tj.z ČÍSEL a POČÍTÁNÍ, chápete?!). Asi mi přinesla štěstí ta vědecká kalkulačka, kterou mi dal přítel :-) A taky dnešní oběd a že jsme si s sebou vzali dvě pizzy, jenže teď mě pro změnu bolí břicho :-/
No nic, doufám, že jste si volný den užili zajímavějí než já a já si jdu zase lehnout, byť jsme odpoledne vytuhli na tři hodiny :-( Vaše zklamaná marieke. (Ale hlavní je, že i když jsem v první chvíli byla na přítele fakt naštvaná-prej si myslel, že exploduju :-D tak mám stejně toho nejlepšího muže na světě a jsme spolu a máme pohodu na chatě a to je nejdůležitější :-) Jen doufám, že mě příště poslechne a pojedeme na nějaký delší výlet vlakem :-P).