Článek NWOO-nebezpečná "sekta"? a další šílenosti

Vložit nový komentář (moderovaná diskuze)

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Moderované komentáře k článku: NWOO-nebezpečná "sekta"? a další šílenosti

23. 12. 2011 - 20:39

maydayberry®svetu.cz: A zrovna dneska jsem viděla v knihkupectví knihu konspiračních teorií... asi jsem věděla, proč ji radši neotevírat.

---
maydayberry.svetu.cz

23. 12. 2011 - 21:19

marieke: Při nejmenším by ses pobavila. Ale ono je to vlastně i děsivé. A dokonce i ten pohřeb je centrálně organizovaná akce-úzké skupiny světovládců jsou schopny zmáčknutím tlačítka spustit jakoukoli celosvětovou akci a Havel si jejich úctu zaslouží, protože svou úlohu (samozřejmě loutky) sehrál dobře (píše někdo, samozřejmě anonymně, v Britských listech).Nechce se mi věřit, že někdo je schopný domnívat se, že svíčky, které začali lidé zapalovat hned v neděli večer nebo pohřeb je něco umělého, že se toho zúčastnily loutky...to už je fakt na léčebnu.

---
marieke.pise.cz

23. 12. 2011 - 21:32

maydayberry®svetu.cz: Zajímavý, že většinou tam figuruje reálné tlačítko a né nějaký neuchopitelný telepatický terror, aby to byla umocněná absurdita.

---
maydayberry.svetu.cz

16. 10. 2012 - 17:07

wader: ahoj ,podle vás sem sektář... za 1. Havel byl zrádce českého národa. za 2 loutky jsou ovce, ovce jsou lidi co makaj, aby jiný měli paláce k tomu ovce jsou ti jenž se nechaji obelhat i tim nejstupidnějším lizátkem které jim je předkládáno (viz. Duvod vzniku válek a bitev: 1 sv.v. 2 sv.v. Pearl Harbor , vietnam a t. d. za 3omnívat se, že žijete v prostředi kde je vše v pořádku a přitom každý koho znám remcá na všechno že je v háji : to je na léčbu

24. 12. 2011 - 09:26

sayonara: O NWOO jsem bohužel také slyšela... A nedávno jsem potkala týpka z Haré Krišna, který mi začal vysvětlovat, že vědcům nevěří, protože je to banda lhářů. Auau...

---
sayonara.pise.cz

24. 12. 2011 - 10:55

marieke: Jo, o tom napsal Šríla Prabhupáda (který rozšířil hnutí HK na Západě) celou knížku, kde vysvětluje proč jim ve všem nevěřit, protože jsou to pořád *jen* lidé a jejich poznání a smysly taky nejsou dokonalé. Ale samozřejmě si vědců vážím, pokud se snaží přijít na něco pro blaho lidstva (léky apod.).

---
marieke.pise.cz

25. 12. 2011 - 18:34

sayonara: To není o tom, že bych všechny vědecké hypotézy brala za 100% pravdivé, takhle ani věda nefunguje a sami vědci si to moc dobře uvědomují. Prostě teorie se bere, pokud by případně bylo možné ji zpochybnit, její existence je odůvodněná a dosud ji nikdo nezpochybnil.

Takže já můžu sice krásně říct, že mám na zahradě neviditelné trpaslíky, ale nemám nejmenší důvod si to myslet, není možné dokázat, že nemám pravdu, takže celá ta hypotéza dost smrdí.

Na obalu té knížky byla taky taková věta, která mě namíchla - víceméně se tam psalo, že jelikož vědci nedali nikomu život, tak jsou k ničemu - proč by sakra vědci měli dávat někomu život? Stačí ho dostatečně zpříjemnit, i když i to by si lidi měli zařídit jen a jen sami...

A pak se mi snažil taky namluvit, že na Slunci někdo žije... Zase stejná věc jako s těmi trpaslíky... A když jsem se s ním snažila nějak rozumně diskutovat, prohlásil, že vědci jsou srabi (tj. já), že jakmile mi nabízí kvalitní literaturu, tak se leknu a nechci se nechat osvítit...

Fuj, tak jsem se rozjela...

---
sayonara.pise.cz

25. 12. 2011 - 20:59

marieke: Souhlasím s tebou, napsalas to výstižně
Jo, to mě na spoustě krišňáků štve, že nedokážou rozumně argumentovat a cpou ostatním akorát ty knížky aniž by nějak dokázali odůvodnit proč by měly být užitečné.

---
marieke.pise.cz

26. 12. 2011 - 14:39

spytihnev-vlidny: Svým komentářem nenavazuji na předchozí komentáře a možná se i mírně odchyluji od tématu článku, ale chci napsat jen pár postřehů: mnohdy víme, co bylo, strachujeme se, co bude (byť i oprávněně), ale mnohdy nám utíká, co teď momentálně je.

Konspirační teorie bych zcela neodsuzoval, což však neznamená, že veškerým věřím, ale domnívám se, že u některých konspiračních teorií platí ono přísloví, že na každém šprochu je pravdy trochu.

Co se týče proslovů po úmrtí Václava Havla, tak bylo několikrát možné zaznamenat velké pokrytectví, nejviditelnější bylo pokrytectví z úst jednoho významného českého politika často kritizujícího humanrightismus.

30. 12. 2011 - 22:38

monica otmili: Já dostala pozemek na Měsíci k Vánocům.

Havla jako politika si vážím, zato táta ho nemá rád, takže ty kecy na jeho osobu jsem měla na talíři pořád...

Já se divím, jak se někteří lidi nechají tím náboženstvím, nebo jen blbou reklamou v televizi tak zpacifikovat. Vždyť by stačilo zamyšlení. No, doufám, že mi od NWOO někdo nezazvoní na dveře, když si myslím, že na začátku bylo velké pogo.

---
me-for-all.blog.cz

22. 02. 2012 - 19:39

david*: Zdravím, promiň, ale píšeš docela blbosti. Už název článku je uplně zcestný, asi nemáš vůbec ponětí co je sekta(http://cs.wikipedia.org/wiki/Sekta) a ještě psát nebezpečná(ach jo).A k ostatnimu se vyjádřím akorát tím, že musíš umět číst mezi řádky a jednat podle intuice. Plno věcí jsou blbosti, ale něco pravdy se na tom najít dá např. jen to, jak se ohromně lobuje a co se děje v ČR ve politice...

23. 02. 2012 - 18:42

marieke: Vím, co je to sekta. Dám ten název do uvozovek.

---
marieke.pise.cz

04. 03. 2012 - 09:25

ls.lucki: No, článek pěkný, leč bohužel hodně naivní. Všechna čest V.Havlovi, ale zavírat oči před tím, co se u nás, v EU a ve světě děje je hloupé. Všichni přece vidíme, že něco není vpořádku, že svět je řízen nikoliv vládami ale bankami, politici jsou jen lotkami pro zábavu. Je to bohužel zcela evidentní. Od tohoto si pak můžeme odvozovat další a další souvislosti. Kdo umí pozorovat, přijde na to sám a nemusí číst žádné konspirační blogy a weby nwoo či jiné. Je potřeba mít vlastní hlavu, cítit vše vlastním srdcem a nemůžeme se minout, jako je mimo paní autorka článku. Koukněte na přednášku Daniela Solise, tu jsem našel na youtube. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6qjkX6khnY . Pokud budeme žít se zavřenýma očima, jako tady paní autorka, nebude to dobré s nikým na Zemi.

06. 03. 2012 - 21:37

marieke: Ale vždyť mě je jasné, že svět je řízen bankami a politici jsou loutky. Nevím, jestli sis někdy četlmůj blog podrobněji, ale v rubrice Moje názory je spousta mých pohledů na politiku a EU-rozhodně si nemyslím, že mám zavřené oči. Naopak. Nebo soudíš jen z tohoto jednoho článku? Já jsem jen chtěla tímto říct, že ani NWOO nemá patent na pravdu a mnozí z nich jsou také zaslepení. Co mi hlavně vadí je u nich častý antisemitismus, toť vše.
Ale chápu, tento blog vedu už dlouho a náhodný návštěvník (aspoň myslím, že jsi tady poprvé) by se v něm musel přehrabovat asi dlouho. Utvořit si na někoho názor z pár vět je mnohem jdnodušší, bohužel.
Za odkaz díky.

---
marieke.pise.cz

20. 04. 2012 - 23:31

ls.lucki: Ahoj, ano dovolil jsem si říct názor nezaujatého čtenáře, je to špatně? Prohlížím si to zde, na Tvůj popud, a snažím se najít důvody k tomu, abych názor na Tebe změnil. Je tu toho mnoho, nesoudím, jen si dovoluji mít taky svůj názor. Vadí ti atisemitismus , přitom máš v odkazech na prvním místě antifu, to je tedy síla. Jsou to zrcadlově obrácení nacisté. Měl jsem s nimi co do činění a musím říct, že s agresivnější skupinuo lidí jsem se zatím nepotkal... Přitom ve své omezenosti netuší, nevidí, že vláda USA financovala Hitlera a nejpřednější americké korporace zase celou válku a oni tu bojují za něco, co v té podobě dávno není, dávno se to transformovalo v něco, čemu se teď říká New World Order - nový světový řád. A navíc tu v článku výše odsuzujěš web, který se tímto tématem podrobněji zabývá a nazýváš je vtipálky. Myslím prostě že jsi opravdu mimo realitu a názor jsem dosud nezměnil. Jdu hledat dál, třeba jej ještě změním...

23. 03. 2012 - 19:09

autor: Lidé z tzv. NWOO jsou dobře psychicky nevyrovnaní dementi... Taková "přítelská" rada: bežte se léčit!

20. 04. 2012 - 23:45

ls.lucki: Mimo jiné, víte kdo byl Miroslav Dolejší? Přečtěte si něco, ať nemusíte všechny odsuzovat do psychiatrických léčeben. Na Vašem místě bych se raději jakýchkoliv soudů zdržel, protože očividně víte o dané problematice daleko méně, než sama o sobě tušíte. http://www.analyza.wz.cz/

21. 04. 2012 - 19:44

marieke: Analýzu znám a vím, kdo byl Miroslav Dolejší. Jinak číst si to samozřejmě nemusíte, to já jen, že nemám ráda, když někdo soudí z jednoho článku. Pokud vás tady nic nezaujalo a mé názory vás iritují (což chápu, každý má svoje) tak je to zbytečné. Pěkný den přeju.

---
marieke.pise.cz

09. 06. 2012 - 17:37

niki*: Názory zde prezentované jsou pro společnost velmi nebezpečné...
Lidé, nesmíte být zaslepeni líbivými slovy.....
Občan Havel pro naši zemi neudělal téměř nic zásadního, co by nás posunulo do lepších zítřků... Z morálního hlediska???? Asi pomohl svým kámošům ven amnestiíí... Olze byl dle mýho názoru nevěrný. Díky němu jsme v NATU... Schválil humanitární bombardování v Kosovu... Historie 20.stol. je naprosto překroucená. A právě proto se nyní máme, jak se máme...
Jasně, můžeš jet do Ameriky, můžeš jít na jakoukoliv školu, můžeš si koupit 10 barevných TV jakékoli značky,....můžeš všechno,....
Ale kdo je v týhle blbý době šťastnej, opravdu spokojenej??
Kdo má jistotu práce a tedy jistotu zajištění základních životních potřeb??? NIKDO!!!!!!!!! MŮŽE SE STÁT JAKÁKOLI BLBOST A ČLOVĚK MŮŽE O SVÝ "JISTOTY" PŘIJÍT...
Jistě, můžeš být pojištěná...
Prostě štve mě, že na jediným člověku vyloženě parazitují další instituce....

16. 06. 2012 - 19:29

marieke: Už jsem to psala výše, ale tak znovu-asi jste si můj blog někteří z vás, co tento článek komentují, nepročetli, jinak byste věděli, že se současným stavem společnosti a vládou také nejsem spokojená. Ale nebezpečná kvůli tomu, že jsem si vážila Havla si fakt nepřipadám, pardon

---
marieke.pise.cz

25. 07. 2012 - 17:35

p.: Milá Marieke,
řeknu ti to narovinu: Nenech se tady nikým ovlivňovat. Blbců a nenávistných hajzlíků na světě zase není tolik, aby měli takový vliv. Tento článek je docela přitahuje, protože vidí osůbku do které si rádí především věřící v konspirační teorie rádi "šťouchnou". Oni jsou tak zakomplexovaní a nenávistní lidé, že většinou takového konspirátora ihned poznáš: všechno jen zkritizuje a přitom sám v životě je úplně neschopnej, nikdy nic nevytvoří, nakonec umřou a vůbec to nezjistí. Ale nejhnusnější na nich je, že tu svoji zakomplexovaost rozšiřují v podobě nenávisti, kterou se snaží nakazit i ostatní. Kašli na jejich nemístné komentáře plné zášti. Buď svá, upřimná, milovaná Marieke.
Napsala jsi moc hezký a především upřimný článek
P.

25. 07. 2012 - 21:19

marieke: Děkuji za milý komentář Máš pravdu, taky jsem si všimla, že konspiračním teoriím většinou věří lidé, kterým se v životě nedaří a musí to svést na nějaké celosvětové spiknutí apod.

---
marieke.pise.cz

12. 09. 2012 - 18:03

tvoje jméno: ty pacholku!

16. 11. 2012 - 21:03

hjůmen: Přijde mi to jako blábol.. Víc se rozepisovat nebudu, abych nebyl označen za nenávistivce, nebo NWOO magora Ale zajímalo by mě, jestli u Vás za ten rok došlo k nějaké změně myšlení? Je to hloupé, ale nemám čas pročítat všechny články

18. 11. 2012 - 14:52

hjůmen: Teď jsem dočetl tohle - http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1322-rotschildove-rodina-ktera-manipuluje-s-celym-svetem .. to přece nejde ignorovat. Nebo ano? Maximálně mi na to můžete říct, že jde o bláboly. A z části budete mít pravdu, ale nikdy ji nebudete mít úplně. Je jedno, jestli jim někdo říká jménem, nebo je označuje za ilulumináti, bilderberg group, nebo jakkoli jinak. Mnoho těch faktů je vydáno knižně přímo z jejich nakladatelství a je to nesmazatelná součást historie. Aji malé dítě ví, že jsou lidé, co mají spoustu peněz a Ti, kteří jich mají méně, nebo málo. A při pohledu na majetek těch nejbohatších, vyvstává hromada otázek - ne ze závisti, nebo z konspirace - Na co ty peníze mají? Co s nimi dělají? Co všechno si s takovými penězi můžou dovolit? Proč vytváří čímdál větší dluhy, které vedou k bankrotu jednotlivců i celých států? Jak je možné, že jim to vlády dovolí? Podle mě, pokud tyto otázky někoho nenapadnou, tak nemůže mít přehled o společnosti a nemůže chápat její fungování. Společnost je přece založená na penězích.. a.. co se týče Havla, jediné co mi na něm vadí je členství v Římském klubu.. minulost a přítomnost mu nevyčítám, za to si můžeme sami.

21. 11. 2012 - 20:45

marieke: O Rothschildech jsem samozřejmě slyšela, ale nevím, jestli se někdy dozvíme pravdu. Třeba letos v prosinci

---
marieke.pise.cz

22. 11. 2012 - 13:40

hjůmen: To by bylo fajn.. lepší než průlet nějakým "nulovým" pásmem Ještě si dovolím doporučit jednu věc Je to dokument od jednoho z nejslavnějších žurnalistů a dokumentaristů a taky nejvíce cenzurovaných.. http://www.youtube.com/watch?v=d8883_vsv5M&feature=youtu.be

29. 11. 2012 - 12:42

mark80: Ajeje... Zase se ozvali ti někteří z nás... Co je vám vůbec do toho, co kdo vydělává a co s těmi penězi dělá? nechápu!!! Já se taky neptám, co děláte vy s penězi, které dostanete z sociálky a ani nemusím, že?
Ptáte se totiž špatně! Měli by jste se ptát raději, proč vy tolik nevyděláváte? proč jste tak hloupí? nevzdělaní? proč jsem nedokončil školu? proč nemám práci? nebo proč mám takovou práci? proč žiji v pronájmu? proč nemám byt/dům? proč nemám rodinu? proč mne ostatní nerespektují? Myslím, že jste si už dávno odpověděli na tyto otázky... ale protože jste především jen neschopní a závistiví zmrdi , kteří v životě nic nedokáží, protože prostě na to nemají, tak si to kompenzujete tou vaší sektičkou zvanou NWOO - to je totiž jediná možnost, jak si odpovědět na vaše problémy - ŽE ZA TO může někdo jíný? že? Přece za to nemůžete vy? když jste nesvéprávní
Kompenzujete si to jedině svou nenávistí, vnucováním lží dalším hloupým lidem apod. Moc dobře víte, že nemáte šanci se svojí zkurvenou povahou se u normálních, hodných lidí prosadit, tak hledáte cestu, která tu už byla... komunismus, anarchii apod. - to by byla příležitost, že? konečně příležitost pro neshopné jedince? Budete si najednou rovni s doktory, vědci, učiteli, už nebudete takové nuly Některé z vás znám a to je také důvod, proč jsem nadobro odešel z té vaší nenávistné, zakomplexované, asociální komunity! Přeji hezký den

03. 12. 2012 - 10:49

hjůmen: Ajeje.. Zase se ozval nějakej chytrák, kterej snědl televizi Jinak.. nejsem žádný z vás marků80.. V podstatě je vidět, že nemáš vlastní názor a papouškuješ 1000x opakované bezpředmětné argumenty, abys obhajoval něco, co ani nefunguje ve tvůj prospěch.. U takhle omezenýho příspěvku fakt nevím na co reagovat.. Tak jen ve stručnosti: Pokud někdo financuje vraždění/věznění/omezování lidí, tak mi to jedno není - Tobě ano, jelikož jsi blbec neschopný diskuse, který žije ve svý bublině s pocitem blahobytu, který mu ničí pouze spodina, která zákonitě bere peníze ze sociálky (pro tvé omezené vnímání sociálních dávek - dostávají je i matky jako porodné a těch by ses klidně zeptat mohl, co za to hovno nakoupí.. pak by ses tak blbě neculil ) Já od sociálky nic nedostávám - podnikám. Odpovědi na tyhle otázky mám vyřešený. Nejsem člen NWOO. Za moje problémy můžou společenské vrstvy nademnou, ne podemnou. Nejsem nenávistný, nikomu nic nevnucuji, poukazování na problémy nemusí být zpravidla lži. Nejsem komunista, ani anarchista. I doktoři, vědci, učitelé můžou být "nuly" - Vedle IQ hraje velkou roli např i EQ, SQ atd. Nebo snad.. Mengele byl super, protože byl doktor? To měli jistě radost, když jsi od nich odešel Neboj, den budu mít hezkej i bez tebe

06. 12. 2012 - 13:23

tomas svoboda: Dobry den, ahoj Marieke tak koukam co ti to sem chodi za psychopaty, asocialy a cleny ruznych ideologickych sdruzeni, proste jak to nazval Marek, zakomplexovani, nesvepravni sociopaty. Hraji si na pseudohumanisty, kteri vytahnou jenom ty spravne populisticke vyrazy (matky s detmi, deti apod.) a tim se pak ohani a pritom sami nic nedelaji pro sebe natozpak pro ostatni, ale hlavne ze budou o tom kecat. Citi se v tomto svete nedoceneni, nepochopeni a tak to resi sirenim lzi, pomluv a nenavistnymi kecy na stranu kohokoliv, kdo je aspon trochu nechapu. A ja rikam, nechapu vas! Kdyz sami nic moc nedelate, myslite si, ze se samo vsechno udela, jen kecate apod. (je jedno, jestli jsi na socialce, pracujes ve fabrice nebo podnikas - ne moc uspesne) - dulezite je neco delat, proste se snazit a byt aktivni - jedine pak muzes byt uspesny, kdyz tak moc nekteri z vas chteji. Samo se to neudela, to mozna tak v komunismu, socialismu apod, kde si jsou jakoze vsichni rovni - hnus. Rikam: Nejsme si rovni!!! Jedni jsou chytri, aktivni, cestni a hodni a druzi naopak lini, neschopni, zavistivi, nenavistni. A jedine system demokraci je dokaze oddelit, nastesti, dnes hned poznas zakomplexovaneho lenocha od pracoviteho cloveka. O tom je system demokracie: motivovat ty co chcou, aby se snazili a vysledek jejich prace se dostavi - a ono to tak opravdu je! a neschopni lenosi proste budou rvat, no, tak si rvete, no ale nebrecte tady na ruznych nenavistnych forech jakym je treba NWOO - to je totiz dost dobre sdruzeni pacientu, malo jsem se tam chlamal S pozdravem

16. 12. 2012 - 12:58

hjůmen: Nevím proč o mě mluvíte v množném čísle.. nikdo jiný tu totiž o matkách s dětmi nemluvil Navíc nevím proč by to měl být populismus.. je to jen příklad využití sociálních dávek - matka která pobírá příspěvky přece není ožrala, který sociálku za týden propije. Mně spíš přijde horší, že sem chodí analfabeti a lidé neschopní pochopit větu Zajímalo by mě, co děláte vy a podle čeho soudíte ostatní, když je osobně neznáte. Můžete samozřejmě soudit podle toho co napíšou, ovšem domýšlet se jaký je jejich život a jaké mají preference a psát tu o tom, jak jsou psychopatičtí.. to je pouze známka toho, že jste jen stejně zkaženým odrazem na druhé straně názorové bariéry. Nejste ani o nic menší populista, jelikož vaše argumenty zní sice dobře, ale jsou praxí milionkrát vyvrácené Proč na něco nezareagujete jinak, než že autor je magor a sociopat? Já bych velmi rád někde našel člověka schopného diskuse. Nestojím na jedné straně, jen se snažím mít nadhled a pokud nad něčím uvažuji nesprávně, tak mě ty vaše arogantní výlevy opravdu nepřesvědčí o opaku Hold chudák Marieke.. chodí se jí sem hádat psychopati z NWOO a NWOOO

22. 03. 2013 - 21:12

gkcz: Ahoj,
Nikdy se to snad ještě nepovedlo, ale jsi první člověk, se kterým stoprocentně souhlasím. Sic o trochu později, ale přece. I tvůj profil zní zajímavě.
Myslím, že se sem budu dívat častěji.
Maj sa a piš dál.
Jiří K.

24. 03. 2013 - 21:29

marieke: Děkuji za komentář

---
marieke.pise.cz

02. 06. 2013 - 11:19

osloviČ: ahojte, taká otázka. je toto aktuálne aj pre Slovensko?
http://zaujimavosti.net/pikosky-zaujimavosti/cirkev-lietajuceho-spagetoveho-monstra-n echcu-polske-urady-uznat/

05. 09. 2013 - 10:51

stanislav budaj: Zdravím, no pozrel som si viacero komentárov a aj tento článok (nie celý blog) a myslím si že skresľuješ a pravdu treba aj medzi konšpiračnými článkami hľadať. O tom to koniec koncov je. Heslo Sapere Aude. Maj odvahu používať svoj vlastný rozum. Mať prehľad. Podporujú to aj alternatívne médiá (skupiny na fb, u nás na Slovensku odnedávna zaujímavý časopis Zem a Vek a kniha Mlčanie, v Česku som zaregistroval web Ac24. Na margo niektorých pochybných konšpiračných stránok, myslím, že niektoré skupiny na fb, ktorých admini majú vyjadrovanie detí, čo sú ešte na základnej škole a nič nezažili majú sklon k antisemitizmu a všimol som si aj púhe kopírovanie zahraničných stránok. Sám som z jednej takej stránky odišiel po uverejňovaní citátov od Hitlera o tom aká je demokracia strašná(aj keď vďaka nej sa dostal k moci). Je však takisto aj veľa relevantných skupín o ktorých si dovolím povedať že plnia skôr funkciu alternatívneho spravodajstva ako veľkohubé sťažovanie sa a hľadanie chyby na niekom inom ako to tu hovoríte. Na konšpiračných teóriách je podľa mňa jedna fakt super vec. Šokujú. Podnietia človeka k zamysleniu nad tým, ako tento svet skutočne funguje, kde je pravda. A ak človek jedná intuíciou, overovaním faktov a nezožerie čo mu predhodí hocijaká stránka alebo zdroj bez toho aby si čo-to o tom prečítal, myslím že je možné aby sa k pravde dostal. Dôležité je na nich to že môžu (nemusia!) obsahovať to zrnko pravdy, ktoré býva často dostatočne podnecujúce na to aby sa človek o to začal zaujímať. Aj keď čo sa týka ich vplyvu na spoločnosť, som skeptický. Pretože ako píšeš, ľudia ako ja, ktorí sa snažia hľadať pravdu, sú často považovaní prinajmenšom za polobláznov bez historických vedomostí. Ja som toho názoru, že kto má nejaké tie vedomosti z histórie a začne si spájať súvislosti a overovať, môže sa dopátrať k mnohým veciam ktoré vyzerajú pre bežného občana ktorý je spokojný pretože tu nie je komunizmus veľmi šokojúco. Ja osobne som so systémom nepriamej demokracie u nás nespokojný, ale nie som za komunizmus alebo anarchiu. Myslím že priama demokracia by bola najlepším riešením. Nehádžme všetkých ľudí do jedného vreca . Ak sa sťažujeme na to aké to tu je tak pre to niečo robme aby to bolo lepšie. Prajem Ti a aj ostatným pekný deň. Žite naplno!

05. 09. 2013 - 12:07

czerwik: Je mi ľúto, že si tak zaslepená...

05. 09. 2013 - 14:19

marieke: czerwik-Ano, smutné, opravdu se stydím
stanislav-Díky za komentář, který má hlavu a patu, v mnohém souhlasím

---
marieke.pise.cz